سرخط خبرها

چرا بیت سیاح دیسکالیفه شد؟ | نتیجه اعتراض دوم مشخص شد

  • کد خبر: ۲۴۹۶۵۴
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
چرا بیت سیاح دیسکالیفه شد؟ | نتیجه اعتراض دوم مشخص شد
کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک پاریس اعتراض مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران نسبت به دیسکالیفه‌شدن صادق بیت‌سیاح در رقابت‌های پرتاب نیزه را رد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در جریان رقابت پرتاب نیزه کلاس F۱۱ بازی‌های پارالمپیک پاریس، صادق بیت‌سیاح، ملی‌پوش ایران، با رکورد ۴۷.۶۴ متر ضمن شکستن رکورد پارالمپیک به مدال طلا دست یافت، اما پس از این مدال‌آوری، مسئولان برگزاری بازی‌ها بیت‌سیاح را دیسکالیفه کردند و مدال طلا به نماینده هند رسید.

پس از کسب مدال طلای پرتاب نیزه از سوی صادق بیت‌سیاح در پارالمپیک پاریس، مسئولان برگزاری بازی‌ها این ورزشکار را دیسکالیفه کردند؛ اتفاقی که با اعتراض مسئولا کاروان ایران همراه شد و به دنبال این اتفاق، مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران اعتراض خود را نسبت به این موضوع به کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کردند.

در نهایت کمیته برگزاری بازی‌ها اعتراض مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران را رد کرد تا دست صادق بیت‌سیاح از کسب مدال طلا در بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ کوتاه بماند.

علت دیسکالیفه شدن بیت سیاح

بیت سیاح در جریان مسابقه دو کارت زرد گرفته که منجر به دیسکالیفه شدن او شده است. کارت زرد اول به دلیل خوشحالی غیرورزشی و نشون دادن علامت سر بریدن و کارت زرد دوم به دلیل خوشحالی با پرچم غیر رسمی و سیاسی به او داده شد. 

به دنبال این اتفاق، مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران دو بار اعتراض خود را نسبت به این موضوع به کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کردند و هر دو بار این اعتراض رد شد.

فیلم خوشحالی با حالت سر بریدن بیت سیاح

فیلم خوشحالی و ادای احترام بیت سیاح با پرچم عزاداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->